Voor een van onze relaties te Born zijn wij op zoek naar customer service medewerkers m/v. Het betreft een fulltime functie voor langere periode.
De werkzaamheden zijn o.a.:

Het uitzoeken van verschillen, boeken van correcties na overleg met klant en verwerken van retouren en tekorten. Verwerken van de inslag, onder andere inlezen van inkomende goederen en controleren van vrachtbrieven ten opzichte van inslag, accepteren van inslag en verstrekken van werkopdrachten tot controles. Verzorgen van orderbehandeling, signaleren van voorraadtekorten en het afhandelen hiervan. Zorgdragen voor de performance gegevens. Behandelen van spoedorders en backorders, afstemmen met de klant, planning en magazijn. Verzorgen van het blokkeren en deblokkeren van producten ter waarborging van de gestelde kwaliteitseisen. Werken conform het KN NL QSHE beleid en procedures. Verrichten van overige functie gerelateerde (administratieve) werkzaamheden.

Je hebt minimaal 3 jaar administratieve ervaring en je kunt werken met het MS Office pakket. Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, bent stressbestendig en accuraat. Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. Bruto uurloon € 11,33.- Solliciteer direct via [email protected] of neem contact op 045-5119800.